حضور شرکت مهرآب بهشت با برند دی دی در دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها و صنایع وابسته
۱۴
شهریور

حضور شرکت مهرآب بهشت با برند دی دی در دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها و صنایع وابسته

دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته با حضور شرکت مهرآب بهشت با برند دی‌دی واتر از ۱۶ شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ رایزکو، شرکت مهرآب بهشت با هدف معرفی محصولات جدید و توسعه بازارهای فروش خود در راستای ارتقای سلامت جامعه ایرانی در این نمایشگاه حضور دارد.

دی‌دی واتر علاوه بر توسعه فیزیکی و زیرساختی قصد دارد با گسترش سبد محصولات خود و تنوع‌بخشی به آن، با افزودن آب‌های معدنی طعم‌دار، ویتامینه، نوشیدنی‌های فراسودمند و همچنین نوشابه‌های گیاهی، حضور خود را در سایر بخش های بازار توسعه دهد.

گفتنی است آب معدنی با سختی بسیار پایین در بسته‌بندی‌های متنوع، آب‌های گازدار طعم‌دار و ساده از جمله محصولات فعلی  شرکت مهرآب بهشت است.

در این نمایشگاه که از محبوبیت زیادی در میان مخاطبان این صنعت برخوردار است، تولید‌کنندگان محصولات نوشیدنی از آخرین دستاوردها و جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند. همچنین این رویداد فرصتی را برای مدیران و دست‌اندرکاران این حوزه فراهم می‌آورد تا بتوانند در راستای ارتقای کسب‌ وکار خود گام بردارند.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۸ الی ۱۵ برگزار خواهد شد.